Ann Andrist

Livet ä bra :)
Morgonen börja bra med träning vid 7, Brandt å jag gick ner till gymmet och sprang och styrke tränade :). Sen upp och duscha och äta frukost, packa lunch (eftersom jag spenderar dagarna i skolan, klasser till 1 sen jobb till halv 6) så de blir heldag. Men jag gillar mina klasser so far :) de är riktigt coolt å lära sig signlanguage, min lärare ä ju döv så jag har inte så mkt val annat än å lära mig :P
Men idag tränade vi o "prata" o sen lekte vi en lek som var sjukt kul men sjukt lärarorik! Tänk om man kunde ha så i alla klasser :P

Nu börjar klassen, tänkte bara uppdatera å säga att ja ä sjukt lycklig (älskar min lägenhet!!!) och min underbara man :D




Pappa

Hej Ann!
Vad kul att du trivs med livet. Både med att vara gift och med nya bostaden.
Kram
Pappa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress