Ann Andrist

Lov!
Herregud vad det är skönt med lov! Jag gjorde klart mitt sista test i tisdags kväll och det tog 4 timmar! Min hjärna var helt slut efter det! Men iallafall så har jag lov nu och igår var vi ute och drack lite öl. Rebecka gjorde sitt sista quiz också och efter så kom hon ut.

Idag skiner solen och det ska vara 20 grader! Men jag ska iväg snart och så börjar jag jobba kl 1. Ikväll ska jag pch Brandt på Punch Brothers konsert! Ser fram emot det, gillar dock inte deras nya album så mycket, men får hoppas de kör många gamla låtar.

Imorgon firar jag och Brandt 1 år tillsammans (på riktigt) egentligen är de väl 3 år eller nåt :P det firar vi med att åka till Omak på kvällen, På lördag ska vi på en memorial service för hans farfar som gick bort i Januari eller Februari, kommer inte ihåg. Jag hann träffa hans farfar 2 gånger, sista gången var två dagar innan han dog.. Hans farmor är så snäll och bjöd med mig. Brandt och hans bror Phil ska spela och sjunga en låt tillsammans ''Oh Danny boy'' vilket jag kommer säkert storgrina till :P

Nej nu ska ja cykla iväg! Hojhoj :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress