Ann Andrist

Time to relax
Aaah, onsdag kväll. Jag har lämnat in 1 essay igår, 2 stycken idag och gjort ett diskussionsforum på 1 sida. Har även jobbat med min audio en heldel. Så nu förtjänar jag lite lugn och finmiddag såhär på kvällskvisten.

Brandt har klass ikväll så han är nog hemma runt halv 11-11 för hans studenter gillar fråga honom massa frågor... Men förhoppningsvis lär han sig att bli lite striktare nu än förr.

Pratade med min academic advisor idag, han är så underbart snäll. Vi pratade om mina klasser nästa semester, det blir 5 klasser mina 3 sista semestrar nu. Min major är ju ''integrated communication',' så jag har bestämt mig för att göra en minor i business vilket leder till att jag måste ta en accounting klass! Har aldrig gjort accounting förut, så det lär blir spännande. Men iaf, om klasserna ä upplagda som jag såg idag så kommer jag bara behöva åka till skolan på tisdagar och torsdagar. Så himla skönt! Jag ska sluta carpoola också, jag har bestämt mig att detta går inte när man är två helt olika personer, och den ena är så SJUKT negativ och kan förstöra ens dag. Jag föredrar att köra själv då.

Nu ska ja kolla på nån serie och slappna av. Imorn ska ja till North igen och hälsa på, och prata med min gamla lärare Karen :)

Hade fint!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress