Ann Andrist

Finals week
Efter en hel helg med Abby och Chloe så är jag helt slut! De va fullt ös hela tiden ända tills kl 6 igår kväll. Då gick barnen över till grannen och lekte ett tag och åt middag, så jag kunde städa upp huset och köra ett par tvättmaskiner medans AirBnb folket va borta. Brandt köpte Bengal Tiger middag medans jag fixade hemma. Barnen kom hem och bytte om till pyjamas och vi såg på en kort serie och myste innan B och D kom hem. De va en riktigt mysig helg, men skönt att va hemma igen och få köra de sista på finals nu!

Hade en presentation i en av klasserna idag så nu ä jag klar med den klassen! Riktigt gött att va färdig i den klassen, även fast ja gilla den klassen och gruppen riktigt mycket. Ska bara göra peer-reviews på gruppmedlemmarna sen är ja klar.

Så nu kan ja fokusera på resten av klasserna. Oftast har man en vecka finals, men jag har två. Blir väl så när de är 5 klasser :P De jag har återstående är:

1. En portfolio som ska vara inlämnad imorgon. Ska färdigställa den ikväll.
2. Portfolio som ska vara klar på torsdag, ska fixa de sista med Janay imorn och på onsdag.
3. Måndag har jag prov i min online klass. 15 veckors information, 66 frågor på två timmar. Denna klass har just nu lägst prioritet.
4. Tisdag har ja två take-home exams som ska vara färdiga. Varje exam ska vara 3-5 sidor så de blir väl 10 sidor att skriva.
5. SISTA research paper på 10 sidor!!! Herregud va underbart de ska bli. Detta är sista grejen som ska vara inne, så sjukt sjukt skönt!

Jag ska belöna mig själv efter finals, ni får se senare va de blir ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress