Ann Andrist

Måndag

Hallo.

Förra veckan va rent utsagt förjäklig. De var massa grejor som skulle va klart samtidigt, såklart. Igår skickade jag in sista pappret och njöt av en kväll med Brandt. Vi kolla på vår serie blacklist (vi va nästan färdiga så la de till en helt ny säsong!) :P sen spelade vi ett par matcher i overwatch med våra vänner. :)

Idag har ja vart å lämna in bilen för å byta olja, sen sprang ja en liten runda. har gjort lite läxa, men den här veckan är inte alls lika galen tack gode Gud. Har mitt 2a accounting prov nästa fredag, ska bli spännande. Har haft problem med de här 3 kapitlena. Får hoppas de blir bättre med resten.

Ska även träffa en business lärare imorn, eftersom ja ä på ett "satellite campus" så har ja inte tillgång till alla lärare för online klasserna men han kan hjälpa mig. Mitt problem ä att min lärare har inte rättat nånting på 5 veckor. Och han ger aldrig feedback på nåt, och hans quiz ä väldigt felformulerade frågor. Visade Brandt ett par och han blev lite upprörd för frågorna kan betyda vad som helst. Aja. Får hoppas ja gör bättre ifrån mig i klassen än på proven :P. Blir så stressad när de ä 50 frågor på 1.5 timme.

Nu ska ja åka och hämta barnen. Ikväll ska vi på middag hos McFarlanes :) saknar dom.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress