Ann Andrist

Födelsedag!
Åh vilken bra födelsedag jag har haft! Pratat med familjen som sjungit för mig (Dexter höll dock för öronen när Linda sjöng, haha). Träffade två vänner på bussen till Bellevue, så pratade en stund med dom! Kom fram till jobbet, då kom Jill och ville köpa en kaffe till mig :) så då gick vi till Stbks, där jag beställde en pepparmint mocha, mums. Kom tillbaka till kontoret, hade ett möte och sen mötte jag Brandt för lunch. Vi gick till en superfin restaurang. Så kul å få ses mitt under dagen :).

Efter lunch så fick ja ballonger och cupcakes av min manager. Så himla snäll, blev så glad. Det var spännande att släpa med dom på bussen ;)

Nu är jag hemma igen, väntar på att Brandt ska komma hem från klassen så vi kan mysa och dricka glögg!

Tack Mummo och pappa för presenterna <3 (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Pappa

Varsågod kära dotter!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress