Ann Andrist

Summera året 2017
2017 var ett väldigt händelserikt år:
 
  • I början av Januari så hade jag precis börjat mitt internship på Future of Flight - gick på Boeing tour och planerade en social media strategi för FoF.
  • Februari och Mars pluggade jag massor. Hann med ett par konserter också.
  • April åkte vi till Coachella med våra vänner. Denna gång bodde vi i ett suuuuperfint hus med pool och gångavstånd till festivalen.
  • Maj var det dags för graduation! Hade mina sista lektioner, presentationer och prov. SÅ skönt att bli färdig. Åkte till Pullman där jag, Janay och Sharief gick. Efter det kom pappa, Inga-Lill och Lucas för min 'riktiga' graduation. De bodde hos Brian och Diana i deras AirBnB, så snällt av dom. Efter det blev de en väldans intense vecka med U2 concert, Boeing tour igen, fika och lite annat turistande. 
  • Juni sökte jag jobb hela månaden. Gick på tre intervjuer men fick inget napp. Var nära på att få ett jobb flera gånger, men det är svårt när man 'bara' har erfarenhet från skolan. 
  • Juli fick jag äntligen mitt jobb på Egencia! Fick börja som en contractor men det blev ju som ni alla vet - ett heltidsjobb. 
  • Augusti blev Brandt tyvärr av med sitt jobb. 
  • September - Oktober så jobbade jag massor, fick heltid på Egencia sista Oktober! Skicka in min Green Card renewal med. Blev ett par konserter här med.
  • November så var det Thanksgiving i Omak med Brandts familj. Och min första, riktiga betalde ledighet :)
  • December åkte vi hem till Sverige! Som jag längtat. Och nu sitter vi här med familjen och har det mysigt, tyvärr är det dags att åka tillbaka hem till USA snart igen och återgå till vardagen.
Det var ett bra år med mycket stora händelser! Ser framemot och se vad 2018 har att erbjuda! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress