Ann Andrist

Nya Rutiner

Oj, här var det ju inte igår som jag skrev senast. 


Jag vet inte om jag har nämnt en gång här i bloggen att jag har fått ett jobb? Företaget jag jobbar för heter Egencia, och är en del av Expedia som är ett reseföretag. Så perfekt? Jag får nytta av mina språk jag kan, så bra :). 

Jag har jobbat i en vecka nu, och de är så himla kul! Jag lär mig så mycket varje dag, och träffar nya personer hela tiden.

Min titel är "Marketing Associate" och de är precis de här jag vill jobba med! Men med nytt jobb så kommer nya rutiner. Vaknar halv 7 varje dag, tar bussen och jobbar 8 timmar. Tar bussen hem och idag står de Bodypump på schemat! Försöker hålla fast i träningen så gott det går! Jag älskar mina Bodypump pass på Måndagar och Onsdagar, så de ska jag göra en ny rutin av :)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress