Ann Andrist

Vilken Vecka!
Oj oj vilken vecka det har varit. Ända sen i lördags så förra helgen har det varit fullt ös. 

Pappa, Ingalill och Lucas landade i Seattle på fredagen, så jag var hemma hos B och D och väntade på dom. När de väl kom så var det så underbart att se dom!! Vi åkte och handlade och pratade, de var supertrötta efter flygresan vilket jag förstår (och vet hur det känns!) 

På lördagen så förberedde vi inför mitt graduation party, och jag gjorde mig iording och åkte upp till Everett till mina vänner och började fira :D. Så himla underbart var de! Jag fattar inte att jag är färdig med skolan! Nu måste jag bara hitta ett jobb :)

 
Efter min graduation ceremony så åkte vi hem till Green Lake där vi hade ordnat med en fest! Alla som jag bjudit in kom och umgicks en stund! Snacka om att jag var lycklig :). Efter de flesta gått hem så gick vi ut på Cap Hill och dansade! Så himla kul!

Söndagen bestod av Future of Flight, Boeing Tour, och U2! Vi köpte sista-minuten biljetter till U2, sååå värt de! Sjukt bra konsert. Jag har ju sett dem en gång förut, men den här gången så hade vi GA och stod rätt så nära scenen vilket gjorde det ännu bättre.

Vi kom hem rätt så sent, trötta och slitna, men jag hade ju ingen skola på måndagen så jag fick ju sova ut! Skriver mer om veckan som var senare, ska lägga in lite bilder från min systemkamera med!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress