Ann Andrist

TACK träningspodden!
Tack KÄRA träningspodden och träningsbok! Jag hade världens lataste morgon och skippade nästan träningen på morgonen. Men så kollade jag schemat och det stod promenad och jogging. Det duggar ute (som vanligt) men jag tog mig ut och gick i 10 minuter, joggade i 18 (skulle egentligen va 12 men det gick så bra så ville inte sluta!) och avsluta med 10 min promenad.

Dagens fråga är; Vilken träning tycker jag bäst om och varför? Enkel fråga, bodypump! Älskar hur stark man känner sig efteråt, använder muskler som jag är väldigt svag i men känner skillnad nästan direkt, och att få kämpa tillsammans i en klass! Så underbart. Denna veckan lyckades jag få in två bodypump klasser!

Nu ska jag duscha och sen ska jag iväg på en babyshower! Sen hem och äta middag, och iväg på karaoke!

Hoppas ni har en fin lördag :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress