Ann Andrist

Hemma igen
Halloj,
Tillbaka i Seattle och vi har kommit in i gamla rutiner rätt så bra.Somnar dock tidigt på kvällen och vaknar tidigt på morgonen vilket är rätt så skönt. Annars har vi bara jobbat, träffat vår vän Jon, vart uppe i Everett på Funko HQ och shoppat loss på POP figurer. Ikväll ska vi äntligen köra bodypump igen! Jag har inte tränat på hur länge som helst för jag har vart sjuk! Blev ju förkyld när vi flög hem såklart. Bleh. Men nu mår jag mycket bättre igen!

Betalade precis av mitt första CSN lån också. Känns konstigt, men bra på samma sätt. För ett år sedan så visste jag inte vad jag skulle göra, om jag skulle ha ett jobb eller nåt. Nu har jag ett stabilt jobb som jag tjänar rätt så bra på. Nu hoppas jag att Brandt får ett jobb med!

Nu ska jag göra mig iordning för gymmet! Ciao
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress