Ann Andrist

Ny rutin!
Torsdag idag, snart är det äntligen helg igen och bäst av allt - ledig på Måndag! Det är MLK day och många företag har stängt. Expedia är ett av dom :D.

Men iaf, tänkte skriva här att idag så har jag börjat träna med min julklapp från Linda - Stora träningsboken för kvinnor!

De har ett komma-igång schema för en månad, så jag tänkte att jag skriver här vad jag tränat för dagen. De har även en dagens fråga som jag tänkte svara på också. Har ett program jag ska följa med.

Så,
Dag 1: 20 min promenad.
Dagens fråga: Vad har jag gjort för bra idag? Jag har börjat en ny rutin! Börja träna efter ett program och ha en daglig rutin tycker jag är bra. Annars så har jag jobbat i 8 timmar och ska gå och handla och städa ikväll, det är väl bra det med :)?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress