Ann Andrist

Söndag
Godmorgon, eller rättare sagt god eftermiddag. Idag har det blivit en riktig slapparmorgon. Jag och Brandt låg kvar i sängen till 11 och provade nya demos på våra Switch. Jag hittade ett spel som jag tyckte var riktigt kul, får nog ta och köpa det sen när jag klarat av mina andra spel jag har.
 
Igår åkte vi skidor hela dagen! Åh som jag saknat det, tog dock ett tag att komma in i det igen. Var ju över ett år sen som jag åkte. Vi tog en buss upp till crystal Mountain, som ligger nere vid Rainier. Brandt hade aldrig vart där, och jag har vart där ett par gånger med Rebecka så jag kände igen backarna direkt när jag såg dom. Bussen tog dock nästan 5 timmar, för det var sån otrolig trafikstockning påvägen upp på berget. Snoqualmie (där de flesta i Seattle åker skidor för det är närmast) hade stängt, så alla bestämde sig visst att åka till Crystal isället. 
 
Men vi kom fram tillslut iallafall, och alla parkering hade visst fullt men eftersom vi tog bussen så hade vi tur at bli avsläppta vid ingången! Så skönt. Hemskt för de som kört hela vägen, och sen fick vända om och åka hem igen.
 
Det var sååå skönt att bara vara i snö och få åka hur ner hur snabbt jag ville, dock gav mina ben upp rätt så snabbt för att jag är otränad :P Har dock inte så mycket träningsvärk idag, skönt det.
 
Så min träning igår blev ju skidåkning såklart, frågan var: Vad har jag lärt mig om mig själv hittills? Ja, det är väl att jag är väldigt träningsintresserad, men har så svårt att motivera mig själv. Jag är en social träningsmänniska, jag ÄLSKAR mina bodypump klasser för just den anledningen. Att få träna ihop med andra är så underbart - att träna själv är otroligt svårt.
 
Dagens träning idag (söndag) det sittande benssparkar med korsande utfall. Det var skölnt att börja morgonen så. Dagens fråga är: När väljer jag bor träningspass och varför? Den frågan har jag nog svarat på innan, när jag skrev att det är för mörkt ute, har ingen tid (sitter barnvakt, middag med vänner osv). Plus att som jag nämnde ovan, jag gillar inte att träna ensam.
 
Nu ska vi till Brandt's mamma och hälsa på hennes nya valpar!
 
Bild från igår:
 
Pappa

Ser så fint ut. Det skulle vara kul att komma dit en vinter för att testa lite backar.

Svar: Ja, det hade vart ännu roligare om vi kunde åka till Whistler :D
Ann Joona

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress