Ann Andrist

Summary
Halloj! Nu har det gått ett par dagar sen jag skrev här sist. Det har vart så himla fullt upp den senaste tiden med jobb, vänner och en tripp till IKEA.
 
Men jag har gjort alla träningspass iaf! Så tänkte skriva dom här:

Dag 9 så var det vila. Frågan var: Vem kan stötta mig i mitt förändringsarbete? Det är väl här jag borde säga Brandt, min man, men han går och tränar med mig en gång i veckan och sen är han nöjd efter det. Så det blir nog min syster, Linda. Hon stöttar och supportar, får mig att känna mig bättre när jag inte gjort ett träningspass jag ville göra men valde att hoppa över sista minuten.
 
Dag 10, 40 minuter promenad. Den var rätt så enkelt, vi åkte till IKEA lördag morgon med vår vän Adam. Där gick vi runt i minst 60 minuter :). Frågan var: Vad vill jag minska i min vardag? Jag skulle vilja minska min trötthet och negativa tankar. Jag är alltid så otroligt trött varje dag, mest för att jag går och lägger mig alldeles för sent - så det får det bli ändring på. Att ha negativa tankar är väl rätt så normalt för alla människor, och jag tänker mer negativt när jag är trött eller inte har motionerat den dagen. Så lösningen till det får bli - Sov mer och motionera mer!

Dag 11, Utfall framåt + Fyrstående ryggratspress, 3 varv: 12+12. Älskade den här övningen! Så otroligt skönt för ryggen, sträcka ut en ordentligt!
Fråga: När är min bästa stund på dagen? Det är definitivt mellan 9-12 på morgonen! Då är jag som piggast, gladast och känner mig mest social.
 
Dag 12: 10 min promenad + 5 min jogging + 10 min promenad. Jag var precis ute och gjorde denna övning, så skönt. Solen skiner, det är lagom kallt ute, och 5 min jogging var lagom (otroligt otränad just nu). Ikväll blir det även bodypump med Brandt!
Fråga: Vad behöver jag lära mig för att trivas med min livsstil? Jag tror att acceptera hur min vardag ser ut, att jag har det rätt så bra just nu (vi är friska, har möjlighet att bo i detta land, vara gift, ha ett bra jobb osv.) Jag behöver lära mig att uppskatta allt jag har just nu. Att trivas med läget.
 
Lägger in en bild på Brandt när vi var och fikade i Sverige ;D
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress