Ann Andrist

21 November
Idag är det ju tänkt att det ska vara bäbisens födelsedag. Men han verkar inte ha några planer på att titta ut, han har väl det varmt och mysigt därinne.
 
Vi var hos läkaren igår och hon pratade om att behöva sätta igång mig om ingenting händer nästa vecka. På måndag ska jag på ultraljud och göra massa andra tester, för att kolla så allt ser bra ut. MEN jag hoppas ju verkligen att han bestämmer sig för att komma innan dess. Håll tummarna. Det är visst en 50-50% chans att första bäbisen är sen, så jag ska försöka att släppa det och njuta av Brandt's och min ensamtid medans vi kan.
 
Han har klass ikväll och åkte precis iväg. Imorgon är det Thanksgiving och vi har inga planer, för vi hade planerat att få en bäbis tills dess. Men men, det är bara att vänta..
 
Idag satte vi upp julgranen, vi köpte en ny igår på Target för ett rikigt bra pris! Den är riktigt fin, har ljusen isatta redan. Nu ska vi bara pynta den. Det är ju rätt så tidigt att sätta upp den redan, men här i USA så gör de flesta de direkt efter Thanksgiving, som är denna vecka.
 
Nu ska jag laga lite middag och sen kolla på en ny serie på Netflix.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress