Ann Andrist

Söndag
Hej hallå. Idag är det söndag och vi har ställt om tiden till vintertid, så idag fick vi sova en timme längre! Vaknade klockan 5 i vanlig ordning och kunde inte somna om. Längtar så tills vår lilla älskade pojke är ute så hans mamma slipper gå och kissa sjuttioelva gånger! :) 
 
Igår hade vi fullt upp med bäbisförberedelser! Vi åkte till costco på morgonen och storhandlade. Det var ett smart val att åka på morgonen, för när vi var påväg hem runt 12 så var det så sjukt mycket folk där. Vi köpte massa kött och grönsaker, burkar med krossade tomater,, böner, pasta, frukt och grejor som vi förbereder idag och fryser in. Så jag har precis spenderat 1 timme med att skära upp grönsaker och lägga i ziplock påsar som vi ska frysa in. Så skönt att bara kunna hälla i crockpoten sen när bäbisen är här, lättlagat.
 
Jag åkte till Golden Gardens imorse efter jag pratat med mina älskade systersöner! Så kul att prata med dom idag, Castor pratar så himla mycket nu.
 
Här är ett par bilder som jag tog:
 
 
 
 
 
 
 
Nu har Brandt jobbat/röstat klart så nu ska vi äntligen hitta på nåt! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress