Ann Andrist

Gravid i USA
Halloj! Här var det ett tag sen jag skrev. Det har hänt en hel del sen sist, tillexempel så ska jag och Brandt få en lite bäbis i November. Vi väntar en liten pojke, och åh som vi längtar. 
 
Jag får vara mammaledig i 18 veckor (plus lite semester och sjukdagar) vilket är bra för att vara i USA. MEN, det bästa av allt är att jag får 100% betalt under tiden. Tack Expedia för att du stöttar familjer bättre än vad många företag gör här i USA. 
 
Jag har vart så otroligt dålig på att uppdatera här, men jag lägger upp desto mer på Instagram. Så om ni vill ha uppdateringar, följ mig där: @anndrist
 
Nu ska jag fortsätta med tvätten här, klockan är 8 och Brandt kommer hem från sin klass snart. Han har lämnat huset vid 7 på morgonen, och kommit hem vid halv 9-9 hela veckan. Han har bilen, så jag har känt mig rätt så fast här. Visst, jag kan ju ta bussen nånstans men det är ju efter jobbet då är jag oftast riktigt trött.
 
Här är en bild från när vi var i Yellowstone för ett par veckor sen. Så himla fint! USA's första nationalpark, riktigt coolt var de!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress