Ann Andrist

Mormor
(null)

Älskade, älskade mormor. Jag är så tacksam över att William fick träffa dig. Jag saknar dig så det gör ont. Du var den enda som skickade brev på posten till mig, så fina ord jämt. Jag kunde ringa dig närsomhelst och du blev alltid lika glad. Även fast du ville lägga på rätt snabbt för du var orolig över att det skulle bli för dyrt (även fast de var gratis med FaceTime, haha).

Jag är så otroligt glad och tacksam över att jag fick äran att va ditt barnbarn, tack för att du alltid funnits där för mig. Jag kommer berätta om dig för William och hans framtida syskon, de kommer få lära känna mormor Vera som vår trygga punkt i familj. 

Nu får du äntligen träffa mamma och morfar igen. Som du längtat. Jag älskar dig, världens bästa mormor.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress