Ann Andrist

Torsdag
Ojoj vad veckorna går fort! Jag och William har träffat lite nya folk den här veckan. Vi har även skaffat ett Zoo medlemsskap, så pappa när du och Ingalill (och Jari och Annelie kommer) så kan vi gå till zoo:et en dag :).
 
Idag var vi uppe i Northgate och kollade. Det är sååå annorlunda där nu för de bygger om för Lightrailen som kommer gå därifrån om bara 2 år. Så konstigt. Min kompis sa att de inte kommer ha mallet kvar ens?! Vet inte om det är sant.
 
Nu sover William iaf, 2 timmar hittils! Tror han blir extra trött i solen med. 
Annars så provar vi ny mat här rätt så ofta, nyss provade vi morötter vilket han tyckte mycket om! Idag ska jag nog prova att göra Päron puree. Har även äpple, butternut squash, broccoli och blomkål kvar att laga! Så kul att fylla frysen med barnmat. Igår så hade jag i kanel i sötpotatisen, det ÄLSKADE han.
 
Brandt trivs även bra på jobbet, det är fortfarande lite ovant att han går och jobbar så mycket. Vi hade ju turen att han va hemma med oss så mycket i början. Vi saknar honom såklart massor. Men jag ääälskar att va hemma med William, få se honom utvecklas till en liten fin pojke :).
 
Vet inte om jag nämnt de här förut, men jag tänkte på att här i USA ses jag som en 'Stay at home mom' men i Sverige hade jag bara vart 'mamma' vid den är åldern. Så himla tråkigt att jag slutade jobbet, men det var verkligen det som var rätt för oss.
Pappa

Hej! Jag har inte varit på Zoo därborta sen jag var på Joan Osbornekoserten. Det låter som bra aktivitet. Det är roligt att se William växa upp och bli så medveten på kort tid om vad som händer. Jag är glad att du får vara hemma med William och ta hand om honom.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress